TeaGardenia degustacja moderowana

Brak miejsc / no places left

Zapraszamy na pozostałe punkty programu! / Feel free to check the other events.

(ENGLISH BELOW)

Anna Kozłowska

11.09, 17:00-18:00

wstęp wolny, 12 miejsc

zapisz się: anna.kozlowska@zaparzaj.pl

 w tytule proszę wpisać „herbata gardenia”

O TeaGardenia

================

Firma TeaGardenia została założona 9 maja 2018 roku w celu dostarczania wysokiej jakości, limitowanych i świeżych indyjskich herbat (herbat Darjeeling, Assam i Nilgiri).

Czas na nowe podejście, czas cieszyć się herbatą w zupełnie nowy sposób.

Nasza historia

==========

Historia zaczyna się od ogrodu herbacianego, w którym znaleźliśmy świeżą herbatę, którą piliśmy w ogrodzie, jest zupełnie inna od herbaty, którą pijemy w naszym domu (jakość, świeżość, aromat i smak). To zmusiło nas do innego myślenia i okazało się, że tradycyjna trasa herbaty jest długa, zaczyna się w ogrodzie, potem na aukcji i angażuje wielu pośredników.

Po zakupie herbaty potrzeba od 6 do 8 miesięcy, aby dotrzeć do konsumenta końcowego. W tym okresie herbata traci swoją jakość, świeżość, aromat i smak. To sprawiło, że pomyśleliśmy o dostarczaniu świeżej aromatycznej i wysokiej jakości herbaty bezpośrednio z ogrodu do konsumenta końcowego. Wymyśliliśmy nowe podejście, dzięki któremu możemy ograniczyć łańcuch dostaw, redukując go z 5 do 2 etapów i można cieszyć się świeżą herbatą, tak jak jest świeża w ogrodzie herbacianym. Teraz jesteśmy jedynym ogniwem między producentem a globalnym konsumentem herbaty

About TeaGardenia

TeaGardenia was founded on 9th May 2018 with an aim to provide quality , limited edition and fresh Indian teas( Darjeeling, Assam and Nilgiri teas).
It’s time for a new approach, it’s time to enjoy tea in entirely new way

Our Story

The story begins from the tea garden where we found the fresh tea which we drank in the garden is completely different from the tea which we drink in our house( Quality, freshness, aroma and taste). This forced us to think in a different way and we found that the traditional tea route is a long one, beginning in the garden, then auction and involving multiple middle men.
It takes between 6 to 8 months for teas, once procured, to reach the end consumer. During this period, the tea loses its quality, freshness, aroma and taste. And this made us think about delivering fresh aromatic and quality tea directly from the garden to the end consumer. We came up with a new approach in which we could cut down on the supply chain, reducing it from 5 stages to 2 stages and one can enjoy the fresh tea as it is fresh in the tea garden. Now we are the single link between producer and a global tea consumer

Rozkład Czasowy Wydarzenia (1)

Stół – powietrze
-
Anna Kozłowska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.